Abstract
Hvordan kan et kunstmuseum være en værdifuld kulturskabende og vidensbærende
læringsaktør og hjælpe til at bringe verden ind i skolen og skolen ud i verden?
Artiklen forsøger at besvare spørgsmålene gennem praksisnære eksempler fra
museumsundervisningen på Statens Museum for Kunst.
læringsaktør og hjælpe til at bringe verden ind i skolen og skolen ud i verden?
Artiklen forsøger at besvare spørgsmålene gennem praksisnære eksempler fra
museumsundervisningen på Statens Museum for Kunst.
Original language | Danish |
---|---|
Title of host publication | Årbog, antologi om pædagogiske læringscentre |
Number of pages | 10 |
Place of Publication | Kbh. |
Publisher | Kommunernes Forening for Pædagogiske Læringscentre |
Publication date | 2016 |
Pages | 126-135 |
ISBN (Print) | 978-87-87284-78-3 |
Publication status | Published - 2016 |
Series | Årbog, antologi om pædagogiske læringscentre |
---|---|
Number | 2015/2016 |
Volume | 2 |
ISSN | 2445-4923 |